Tofs på huvvet och en kaffe i handen!

Sitter här med en kopp kaffe, tofs på huvvet och inväntar Desperata Hemmafruar har nyss vikt en hel hög med ren tvätt och stuvat in i garderoberna!
Så nu är det gjort, slipper jag ha ångest över att jag går förbi korgen som är överfull och skriker efter att få bli vikt!
Idag då, Thilde har gått på dagis och medans hon var där så passade jag och Havanna på att ta sovmorgon till halv 9, grymt skönt och riktigt behövligt! =)
Sen hade vi en riktigt mysmorgon innan det var dags att hämta hem storesyster..
Vi fick besök av Sofia strax efter att vi kom hem, hon hade köpt med sig glasstårta så då vart det fikatajm!
Och strax efter det kom även Sandra, så vi har haft en hemmadag med andra ord!
Thilde åkte ner och lekte med kusin Ebba en stund på eftermiddagen!

Fick även reda på att på fredag är det dags för fotografering på dagis och i år får man även ta syskonkort fast inte syskonet går på dagis!
Så på fredag ska vi spendera förmiddagen på dagis! Ska bli kul och se hur Havanna gillar det =)
Antar att hon kommer njuta av all uppmärksamhet av de stora barnen :)
En kompis som har sin son där kommer även också dit med sin lilla som är lika gammal med Havanna så lite bebissällskap får hon =)

Nä nu ska jag ta och inta soffan och invänta DH och trycka i mig lite popcorn!
Trevlig kväll på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0