Dålig Uppdatering!

Ja som ni märker har ni inte fått någon riktigt uppdatering!
Haft fullt upp känns det som..
I tisdags blev ju våran stora tjej hela 4 år, så halva släkten var då här och firade henne =)
Massa fina presenter fick hon..

BARBIE HUSET
Pennor
Pennfodral
Skrivblock
Sudd
Pennväsare
Spel
Prinsessklänning med tillbehör
Klistermärken
Postlåda
Skolbänken av oss
Film
En spargris att måla och designa själv
Pengar

Och sen i onsdags hade vi Mamma här, hon kom med kläder till barnen och sen den efterlängtade barbiepoolen till Thilde!
Snacka om överlycklig 4 åring!

Igår hade vi Alexandra här hela dagen, hon hjälpte mig att möblera på Thildes rum!
Så nu är det fint därinne, rensade massa och nu har hon fått tagit fram alla spel så hon kan spela med vännerna när dom kommer!
Och Barbiehuset satte Christian ihop igår, och det var enormt stort, större än vad jag väntat mig!
Så bara det tog upp halva rummet ;) Haha ne då!
Ni ska få bild på hur rummet blev, ska försöka fixa det till kvällen!

Sen var vi även och grattade Viktor igår på hans dag,
Ja september månad är en riktigt kalas månad i denna släkt!
Många som fyller ska ni veta! :)
Så där var det fullt hus, så vi har alltså träffat Christians släkt 3 gånger denna vecka!
Roligt då man nästan aldrig hinner ses :)
När det är jobb och sånt som kommer emellan!

Nu ska jag ta och försöka dra igång den här dagen!
Gick upp tidigt idag och hade mysstund i soffan med tända ljus och kaffe!
Men somnade om då Havanna somnade brevid mig och Thilde som fortfarande sov... 

Ikväll kommer Pappa m familj och grattar Thilde,
Han har varit i tyskland och jobbat så vi firar 4 åringen idag! <3

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jesus, vilka presenter! :D Snacka om att ge sig själv press inför 18 års presenten i förtid :p

2011-09-24 @ 12:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0