Godmorgon Lördag

Fan va tråkigt det är med rubrik!
Kommer aldrig på någon bra, så ni får stå ut med att det blir typ samma lika hela tiden!! OK?
Föresten, jag är ruskigt nyfiken på vem DU är som läser min blogg?!
Så kommentera gärna "jag läser" i kommentarsfältet istället för att bara gå in och snoka ;)

Idag vet jag inte alls vad vi ska göra!
Funderar på att packa in mig och barnen och dra till Hagge och spendera natten vid mamma!
Behöver lite Haggeluft i mig, sen behöver jag skingra mina tankar lite.!
Hua, ibland blir det lite väl mycket i huvudet!
Så det ska vi nog göra, kan vi passa på att leka bakom skolan i lekparken när vi ändå är där :)
Och så kan man ju ta sig en riktigt härlig promenad!!

Hoppas allt får en bra dag!
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anette

Jag läser! Men det vet du ju redan :) Kram på dig <3

2011-09-10 @ 09:02:34
Postat av: Anna-Mamma till Kevin

Jag läser! Men det vet du nog redan nu! :)



Ha det så bra ute i Hagge!

2011-09-10 @ 09:17:57
URL: http://annacondas.wordpress.com
Postat av: Johanna

Skriv inlägget först, sen skriver du rubrik baserat på vad du blev att skriva om :)

2011-09-10 @ 11:37:47
Postat av: Lina

Jag kollar in någon gång. Så nu när jag såg det här inlägget så kan jag ju lämna ett litet spår. =)

2011-09-10 @ 14:54:49
URL: http://ladylinas.blogg.se/
Postat av: Jonna

Jag läser, och försöker lägga ett avtryck mellan åt:)

2011-09-10 @ 18:26:59
URL: http://jonnachoona.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag läser din blogg så ofta jag har möjlighet. Tycker det är roligt att se vad ni har för er." nyfiken som man är" Vi är ju nästan grannar.

2011-09-10 @ 19:06:16
Postat av: Sara Nordberg

Jag läser också men ska bli bättre på att kommentera, vet ju hur trist det är att skriva utan att få kommentarer så jag lovar bättring härifrån.

Kram

2011-09-10 @ 19:36:04
Postat av: Sofia & Jack

Haha jag och jack läser och kom på mig själv att jag bara "smyger" här utan att lämna något :)

2011-09-10 @ 20:57:32
Postat av: Amelie

Jag läser emellanåt!!

2011-09-12 @ 00:08:10
URL: http://ammalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0