Hej Hallå Söndag

Helgerna springer förbi...
Idag hade jag velat packa in familjen i bilen och styrt kosan mot Borlänge till kupolen!
Vinterkläder till Thilde ska inhandlas, både overall och tvådelat.
Men det blir en hemmadag, åker nog iallafall ut till Hagge till Mamma och hälsar på...


Igår på förmiddagen kom Sussie m familj och lånade med Thilde till stan, hon skulle få välja 4års present :)
Kom hem med lite små plock såsom barbies, tatueringar, godis, docka och en super söt tunika! 
Sen var Sandra här hela dagen, mys =)
På eftermiddagen kom Susann, Jörgen, Amanda och Johan och gratta Thilde.
Hon fick en super fin prinsessklänning, stav, vingar, ett spel och böcker =)
TACK så mycket.. :)
På kvällen åt vi Tacogratäng och sen åkte jag in till stan och umgicks lite med Sandra och Daniella!
Trevligt, dom drog på krogen och jag åkte hem för att få sova, =)

Iveckan ska vi träffa lite släkt från min sida, vänner och sen även förbereda barnkalaset som är på Söndag!
Så en fullspäckad vecka har vi att se framemot :)

Hoppas ni haft en bra helg!
Kramar <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0