Höstdag

Efter en filmmys stund efter lunch så packade vi in oss i bilen och åkte till Hagge, hem till Mamma <3
Vi köpte med oss lite fika och fikade, barnen lekte och jag bara va =)
Underbart!
Sen klädde vi på oss och gick ut på en promenad,
var smart och tog med cykeln åt Thilde så hon fick göra av sig med lite energi!
Vi gick ner till skolan och roade oss med gungor, rutchkanor och klätterställningar.
Bestämde oss sedan för att ta oss en längre promenad!
Riktigt skönt i höstvädret.

Väl hemma vart de kvällsis och sen sängen för barnen!
Nu har jag precis hängt tvätt och rensat i sopskåpet, hade en hel del onödiga ting där!

Imorgon är det ny vecka igen och den inleder vi med en hemmadag, och sen får vi besök av barnens Gammel Mormor & Morfar, Min morbror m familj =)
Dom kommer och grattar Thilde lite i efterhand då min Morfar legat inne på sjukhus..
Ska bli riktigt kul att träffas och även att få träffa Morbror och hans familj, blir ju alldeles för sällan!

Nä ni nu tror jag att jag ska krypa ner i ett bad sen bädda ner mig <3

Bjuder på denna fina höstbild från idag på mina älskade tjejer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0