Lekdag!

Halloj!
Idag åkte vi till villgott på förmiddagen och hängde där!
Massa bus och lek för barnen :)
Efter det traskade jag upp på stan tillsammans med Diana, Therese och alla barnen, dom styrde kosan mot Lindex och jag in på spelstallet för att hämta ut me&i kläderna som anländt! =)
Dom var verkligen super fina!
Så nu kan jag rensa ännu lite mer bland kläderna och sälja ;)

Åkte vidare till Carro & Felix för lite kaffetjål och lek! <3
Mycket trevligt vill jag lova!
På vägen hem handlades de lite och nu står jag vid spisen och lagar kvällsis!
Stuvade makaroner och korv blir det, fast för min del blir det stekt kyckling med sallad!
Sen tänker jag dra på mig träningskläderna, knyta träningskorna och stoppa i hörlurarna i öronen och ta mig en redig promme! =)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0