Öppet hus på ABB

Imorse vart det full rulle här hemma!
Meningen var ju att Christian och Thilde skulle åka ner till stan och gå på öppet hus på ABB,
och jag hade inte tänkt bli med utan vara hemma och städa!
Men i sista stund där så bestämde jag mig för att bli med ändå!
Så yra runt här hemma och drog på mig kläder, klädde Havanna, packade skötväskan och sen packade vi in oss i bilen!

Väl där så ska jag lyfta hur Havanna ur bilen och känner doften av bajsblöja!
JO mycket riktigt den lilla damen hade dyngat!
Tänkte äh va fan jag byter i bilen, jomenvisst om jag hade fått med mig våtservetterna så hade jag kunnat det...
FAN FAN FAN!!! 
Så packar ur vagn och skit ur bilen och går mot huvudentren och missar ballonger och hela faderuttan in på toan och får blöta pappersservetter för att kunna byta på henne!
Haha :D Virrigaste mamman istan, men det funkade ju precis lika bra som våtservetter!

Sen mötte vi upp Christian och Janne och strosade omkrin därinne på ABB!
Riktigt intressant, eller? Jodå det var de väl, barnen var nöjda så då var jag nöjd! :)
Det bjöds ju på korv med bröd och så var ju även glassbilen där så mycket ätande blev det!

Dom hade även häst/ponny ridning så det var ju en självklarhet att Thilde skulle rida!
Titta på våran stora tjej <3


En fin fin lördag <3
Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0