Pyssel Kväll

Jag och Thilde har haft en pysselkväll idag,
efter att ha lagt Havanna för natten så plockade jag och Thilde fram pysslet ;)
Thilde fick välja vad som skulle göras och idag blev det två diadem som vi pysslade med!
Det är så mysigt när det bara jag och hon har lite egen tid <3
Sen vart det lite kvällsmys i soffan innan det var dags för henne att krypa ner!
Jag fortsatte pysslandet, har gjort en bordsdekoration med rönnbär som nu står på köksbordet!
Sen har jag även målat en stol till, så nu har jag bara en kvar sen är det klart..
Hade lite målar och pyssel energi ikväll så då var det väl bara att passa på.

Nu tänker jag slå ner rumpen i soffan och invänta sambon som är på ingående!
Sen blir det sängen...
God natt 


Kommentarer
Postat av: Marih

Har mailat dig för några dagar sen. Titta in :)

2011-09-15 @ 12:02:44
URL: http://marih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0