Rött är sött

Plockat och donat med Thildes barbiehus! =)
Skulle kunna sitta där i timmar och fixa alla barbies och möblera om!
Det är ju sjukt kul ;)

Idag fick jag äntligen fingrarna ur och rensa klädkammaren!
BRA JOBBAT Emelie, såg ut som skit därinne eller ja det gör det väl än!
Det är ju inte ett "rum" som man ska visa för alla som kommer hit!
Men nu hittar jag det jag ska ha och lagt allt på rätt plats!

Mamma kom strax vid lunch och käkade med oss och med sig hade hon denna underbaring!
Hur söt som helst ju!
Kommer passa perfekt på våran lilla Hatti <3


Eftermiddagen bjöds på paketöppning igen för Thilde och massa bus och lek med Elin!
Viktor och Havanna kollade in varandra, men Havanna ville hellre rymma in på Thildes rum de lilla busfröet!
Efter fika och lek inne gick vi ut så stora tjejerna fick leka lite ute i lekstugan!
Jag och Ulrika passade på att ta oss en promenad med de små runt byn =)

Tack igen för presenterna och för en trevlig dag!

Nu idol!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0