Storhandling - Check!

Fan va skönt! Nu är handlingen avklarad! Phu!
Så nu är kyl, frys och skafferi fyllt!
Imorgon ska det bakas matbröd ska börja baka eget och tror att man kan spara in på det rätt så mycket faktiskt! :)
Men sen äter vi ju också mannagrynsgröt här i familjen så baka som en toka behöver jag ju inte!
Ska även testa göra eget äppelmos, gott att ha till gröten!
Idag packade vi in oss i bilen och drog till öppna förskolan (villgott) för lite lek!
Men där var de dött, endast Diana och hennes dotter Lisa där,
vart iaf lite lunch och kaffe sen hängde vi på dem upp på stan!
Fyndade lite rea plagg till Thilde ;)

Sen skulle vi möta upp Emelie och barnen hemma vid dem, men då dog mitt 3 nät eller ja det dog väl i hela landet som jag fattat det som!
Så eftersom jag inte hade en fungerande telefon satt vi i lekparken utanför Emelie i kanske 1 timma och väntade på att dem skulle komma! Men icke!
Så vi drog hem, synd så hela eftermiddagen vart sabbad tack vare att 3 nätet dog! 

Jaja, väl hemma var jag helt död, Thilde somnade i bilen och fick sova vidare en stund i soffan!
Jag och Havanna lekte på golvet men tror mest att jag halvsov!
haha shysst morsa va ;)

Men sen fick vi besök av Bästa Sandra <3
Så hon fick mig pigg igen!

Jaja nu tänker jag ta det lugnt innan sängen ropar på mig!
En fullspäckad dag imorgon också =)

Kram på er <3

Ps.. Bra att blogg.se äntligen fått igång sin APP :) Yeh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0