Kaffe & Två Sovandes Prinssesor

Här hemma har jag två sovandes Prinsessor, så jag passar på att anmäla VAB och göra sånt som jag annars inte hinner.
Maten står och puttrar på spisen så det är klart tills mina älsklingar vaknar.
Får se om Thilde är pigg på att äta, då hon inte velat ha någon frukost utan endast något att dricka. :/
Mina två sovandes Prinssesor <3



Ute vräker snön ner och den nybyggda sandlådan är täckt av snö !!
Jag vill inte ha snö, jag vill ha varma vårdagar med sol.
Det är liksom snart MAJ!

Deprimerad blir man verkligen!
Nä jag ska ta och göra ett ryck här hemma u, fixa lunchen sen tänkte jag faktiskt måla en sista vända på brudkistan! Ni får resultatbild på den ikväll.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0