Trött mamma

Jaha nyss duschat och nu ska jag krypa ner i sängen efter att ha somnat på soffan med barnen efter kvällsmaten, det var ju liksom inte alls meningen men men sånt händer ibland :) mysigt var de ju iaf!
Jag har plockat fram allt inför morgondagen barnen ska ju va påskkärringar på dagis så det vart ju lite sista minuten med allt men det dom kommer iallafall vara de absolut finaste påskkärringarna imorgon <3

Annars rullar det på, imorgon tror jag att jag slutar lite tidigare så då ska jg och barnen ut och plocka påskris och pynta och bara vara. Längtar!
Jag lovade ju er bilder på Havannas nya tunika och på barnens påskpysseld men det kommer imorgon. Har bara tagit det riktigt lugnt idag och jag älskar det. Inga måsten ingenting! Förväxla skönt!

Nä Natti på er vänner!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0