Underbara Lååång Helg

Vilken skön helg vi haft. I fredags tog jag jag ut mammaledig och vi passade då på att besöka villgott vilket var väldigt länge sedan!
Uppskattades av båda barnen vill jag lova, önskar faktiskt att jag inte jobbde så mycket som jag gjorde och kunde vara hemma med barnen lite mer.
Vi spenderade iaf någon timme där innan vi begav oss till Mc Donalds med Alexandra och barnen för lite lunch.
Efter det så drog vi till hällarna och njöt av det fina vädret.
Men regnet bestämde sig för att blåsa in, väldigt fort också så vi fick rafsa ihop alla våra saker och kasta in det i bilen och slänga oss in i bilen allihopa! Haha vilken syn, men mysigt var det vi diggade till smurfarna och fikade lite =)
Sen när regnet gav sig så packade vi ihop och åkte hem.
Väl hemma packade vi om väskan jag och barnen och åkte sedan hem till Alexandra och barnen för Tacosmys <3
Och vi avslutade kvällen med att åka till Hagge till Mamma & Vesa och kika på kräftor var ju nämligen den årliga kräftfisket där..

Lördagen blev en seg förmiddag innan vi drog på äventyr med Kina och barnen. Tanken var att leka i lekparken i marnäs men eftersom det bestämde sig för att börja regna så åkte vi mot Smedjebacken för att kolla in dacapo och en loppis, men det var ju tvärstängt!
Så vi besökte Nisses istället.

Idag har vi njutit av soooolen som lyst med sin närvaro hela dagen!
Christian & Thilde åkte och fiska så då passade jag och Havanna på att hälsa på Helena och Isabella.
Men havanna var så trött medans vi var där s åallt var bara fel, bättre lycka nästa gång!
Dock tror jag att det är tänder på G för hon har fruktansvärt snorig, det rinner hela tiden :(
Sen har vi haft besök av S,T & T =) Myst i solen, tjålat och så tog vi oss även en promenad runt byn..

En Härlig helg med massa vänner runt i kring mig  ♥
Precis så vill jag ha det!!

Bilder från våran lååång helg!
Mysdag med Alexandra och barnen  ♥ 
 
  
 
Vi har även hunnit leka med Jannice & Wilmer  ♥
 
Myskväll vid Hagge ån (kräftfiske)
 
 
Lek & Bus dag med kina och barnen 
 
 
 
 
Lekdag med Helena och Isabella 
 
 
 
Myskväll med Sussie, Totto & Thindra 
 
 
Nu ska jag sussa och ladda inför en ny jobbvecka!!
Kram & Puss på er alla kära!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0