- Kommer inte på någon bra rubrik -

En effektiv lördag blir det idag, och här sitter jag nu med min tredje kopp kaffe och ska försöka mig på ett blogginlägg!
Haft lite smått ångest över att jag inte skrivit här på några dagar nu, vill ju hinna med att skriva varje dag!!
Men nu går det inte när vardagen har dragit igång, eller ja familjelivet om man säger

En veckodag för oss ser ungefär ut så här!
05:30 klockan ringer, kliver upp gör mig klar och sen väcka barnen.
Mys en stund i soffan sen klär vi på dom, och gör dom helt klara!
06:15, Jag åker till jobbet och Christian kör barnen till dagis, eftersom jag börjar halv 7 så får han lämna, då dagiset öppnar halv 7.
Annars hade jag lämnat H och han lämnat T.
15:00, Sätter mig i bilen och åker mot Christian jobb för att hämta kombin!
För att sen hämta barnen, så vi är inte hemma förens kl 4 ungefär lite före kanske.
Då äter vi något lätt och pratar om dagen (jag och thilde) alltså, Havanna hon förstår ju inte så mycket än!
Sen medans dom leker är det bara för mig att börja med kvällsis maten.
Och sen äter vi och har lite kvällsmys innan det är dags för sängen, man märker rätt rejält på Havanna att hon vill lägga sig vid 7 tiden för att sen sova HELA NATTEN!
Förstår ni hon sover hela nätterna jag är ÖVERLYCKLIG!! :)
Men det är ju inte så konstigt med tanke på att hon går på dagis nu och det blir mycket för henne!
Jag gnäller då inte, det funkar iallafall kanon bra för Havanna på dagis och jag känner mig lugn efter denna vecka!
Första dagen var riktigt ängest laddad, fy fan ville bara åka från jobbet och hämta henne kan jag säga, men det gick över när jag kom dit och fick höra hur bra det gått!
Och hur bra det gått denna vecka, det enda som är, är att hon kan va lite missnöjd när dom är ute men det förstår jag eftersom hon inte kan gå ute än och hon bara får sitta i pulkan eller vagnen så då kan jag faktiskt förstå henne jag skulle också va missnöjd! ;)
Men annars funkar allt prima ;)
Är riktigt stolt över henne <3
Lilla skruttan!
Thilde hon lider då inte utav att gå på dagis hon är mega lycklig över att få vara på dagis långa dagar ska ni veta för då hinner hon ju leka super duper mycket med bästisen Lisa och alla andra dagiskompisar!

Jag trivs som tusan på jobbet och har äntligen kommit in i allt, (städandet kan jag ju redan) men området där jag är, är rätt så stort men nu så börjar jag komma in i det! =)
Riktigt kul att få jobba igen, om inte annat märks det på kontot ;)

Så veckorna flyger förbi som ni kan förstå!
Denna helg är vi själva jag och barnen då Christian är på mässa med jobbet, tråkigt :( Hatar att han inte är hemma! Men men sånt som tillhör jobbet.

Nu ska jag forstätta med min effektiva lördag, nämligen att städa och tvätta!
Ha en bra dag!
Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack :) Ja hon är lik mindie tycker jag också, men mycket rundare. Än så länge är hon namnlös.. Vi får hem och titta på henne och prova namn!

2012-02-11 @ 12:26:35
URL: http://nilssoncarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0