-Utan Kaffe & Diskmaskin-

Alltså nu är jag trött på det här, trött på att handdiska! Fy tusan vad man är beroende av diskmaskinen!
Det gör mig inget att diska för hand någon gång ibland men nu har det gått för långt!
Det är ju inte direkt det roligaste att inhandla, men ett absolut MÅSTE!
Och vi såg i papperen att diskmaskinen diskat troget i 10 år vilket är ovanligt, dom säger 5-7 år ungefär om ens det så vi har haft tur ;)

Att vakna och inse att kaffet är slut är det värsta på dagen :/
Jag som var så sugen jag som vid det här laget druckit 3 koppar redan om jag är hemma och inte jobbar vill säga då!
Vi har duschat och jag har diskat upp ett berg av disk, ska ta och vika lite rentvätt sen tänker jag slå ner röven i soffan och tycka synd om mig själv som inte har något kaffe hemma! Hahahaha :D

Sätta fart!
Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0