Godmorgon

Här sitter jag med kaffet, idag vart det en tidig morgon trots ledig dag!
Idag står nämligen 1 årskontroll på schemat <3 Så vi ska på grupp, få spruta och fira alla godingar i gruppen att dem fyllt 1 år :)
Igår efter jobb och dagis fick vi äntligen träffa Fam Ringbergs nya familjemedlem, Felicia <3
Kolla in sötnosen, Tant Emelies gofis <3
Lilla Skrotunge
Felic och Thilde var helt överlyckliga över att få leka igen efter ett längre uppehåll med sjukdomar och att Felix lillesyster kommit till världen!
Så dom röjde vill jag lova, det var fullt ös medvetslös hela kvällen igår!
Vi fikade också såklart, Semlor förstårs på själva fettisdagen!

Våra stora busungar
Håller på att sätta på musik, för dom skulle minsann visa varandra sina dansmoves!

Var inte lätt att få något bra kort på dem! Men Thilde visade stolt upp att hon lärt sig breakdance, JA det visste inte ens jag med hennes bästa dagiskompis Lisa hade minsann lärt henne :)
En toppen kväll igår! Som vi längtar efter till att det blir fler och lite mindre griniga barn..

Nu ska jag packa sen ska vi åka och sjuktsa Amanda till skolan och släppa av Hector på dagis, slipper dom gå i det här ruskvädret! =)

Ha en fin dag!
Kram på er <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0