En fin fin lördag......

Idag åkte vi ner på stan och strosade runt i de få butikerna vi har!
Lindex, kappahl, Leksakshuset och Åhlens (Ja vi har fler men det var dom vi kollade in idag).
Thilde hittade rätt snabbt en tunika som hon verkligen älskade så den fick följa med hem och även en T-shirt!
Tycker det är roligt att hon själv bestämmer och tycker =) Och när hon väl drar igång känns det nästan som om hon är värre än mig ;) Hahahah !!
Hon köpte även läppglans, smurffigur,kittygubbar, och nå mer småplock!

Inköpen!
Sen efter en vända på stan tillsammans med Sandra, barnen och Sussie med famlj begav vi oss hem till Sandra för lunch, korv m bröd lunch.
Lite kaffe och tjål, sen var det bara att packa in sig i bilen och åka vidare till ishallen och kolla på Lillebror Kasper som hade cup!
Kasper är här och ska sova äver =) Så Thilde är megaglad!
Lördagsmys med andra ord ikväll, potatisgratäng och kassler till kvällsmat och nu lite godis för barnen innan det är dags för sängen!
Själv känner jag mig helt slut i kroppen!!! :(



Trevlig Lördagskväll på er!
Kram <3

Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken härlig kväll. Ser att jag har en mycket nöjd son med en av idolerna i hans liv! Kram på er alla<3

2012-02-25 @ 22:06:26
Postat av: Johanna

Hej! Det går fan inte att kommentera ditt nyaste inlägg, hur många gånger jag än trycker :D Jag är sjuk, så det är därför du inte har en ny design än. Hoppas du har lite tålamod med mig ;D



Snygg klocka btw: http://www.gardsromantik.se/?category_id=41&item_id=3904



Och den här: http://www.fridasgard.se/klockor/klocka-walter-scott

2012-02-25 @ 23:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0