Seeeg Måndag

Hur skönt är det inte att komma hem dra av sig jobbkläderna och dra på sig ett par mjukisbyxor och få upp svansen i en tofs! AS skönt, iallafall efter en hel dag på jobbet!
Kan ju lova att jag var måttligt trött imorse, :/ Fy!
Jag gick inte och la mig direkt efter att jag hade bloggat! Fastnade framför Big Brother!
Så det har resulterat i en seeeg måndag kan jag lova, jag som annars brukar vara överallt och ingenstans ;)
Efter jobbet var det dags för den dagliga bilturen över halva kommun, :/
Först byta bil sen hämta Havanna på dagis och sen snabbhandling!

Väl hemma drog jag igång kaffebryggaren och åt lite mellis med Havanna innan Thilde och Christian kom hem, då var det bara att börja med kvällsmaten innan kl 18 eftersom Christian åker på jägarkursen då så då vill han självkalrt mätta magen innan!
Kvällsmaten idag fick bli så enkelt som möjligt, Pyttipanna och ägg.
Sen tog vi fram lite målargrejer och satte oss och måla, Havanna tycker det är skit skoj att måla innan har hon ju liksom bara tuggat och ätit på pennorna!
Men nu blir det iallafalla några drag med pennan på pappret :)





Nu sover barnen efter mycket om och men....
Bara för att jag hade tänkt fixa med mitt lilla projekt så skulle dom till och krångla just ikväll!
Jaja, det är en dag imorgon också så då kan ju Christian ta dem när dom är så där riktigt tvära! :)
Nu ska jag slå ner rumpen i soffan och ladda inför Familjen Annorlunda, FÅR INTE MISSAS! :)

Kram på er <3



Kommentarer
Postat av: Jonna Larsson

Va duktiga dom är :) Du är så bra som leker/pysslar med dina töser <3



Nu är de full rulle hela dagarna för dig, jobb sen hem och vara mamma/fru ;)Hej å hååå!!



Puss på er <3

2012-02-20 @ 20:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0