Update !

Här sitter jag i mina trasiga leggings och en stor t-shirt, Freeeedagsmys med andra ord!
Skönt med fredag, nu har jag jobbat 2 veckor i sträck och jag gillart! Härligt med rutiner och att få jobba!
Inskolningen för Havanna har gått kanoners ;) Stolt Mamma, och stolt sambo... Christian har skött allt så bra med barnen och hemmet.
Underbart va bortskämd jag varit dessa 2 veckor! Älskar dig min BÄSTA!

Ihelgen har vi en del att göra, imorgon ska Christian hjälpa sin Farmor & Farfar att flytta, får se om vi kommer hjälpa till någonting eller om vi blir hemma! Ut kan vi då inte gå, det är ju rena istiden ute, ge mig våååår!!!
Imorgon ska även barnen sova hos Mamma/mormor, då jag och Christian planerat att göra något bara han och jag, vad det blir det är en annan femma ;) Ska bli skönt med lite egentid med honom <3 Läääänge sen nu.
Söndagen består att babysim iallafall.

Ska återgå till soffan nu!
På återskrivande kära läsare



Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh vilka fina flickor du har! Kul att läsa din blogg, du verkar vara så glad och positiv.

2012-02-03 @ 22:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0