En Söndag På Sjön!

Det är med rubrik är inte riktigt min grej alltså!
Tycker alla hittar på så bra rubriker men jag lyckas då alltid ha tråkiga rubriker!
Hahaha :D
Idag har vi haft en riktigt härlig dag med nära och kära!
Så efter alla morgonbestyr packade vi in pulkorna, barnen och matsäcken i bilen och for till Grängesberg för att hälsa på Sussie m familj, Amanda m familj kom också!
Efter en kopp kaffe och innelek klädde vi på oss och gick ut!
Barnen i pulkorna och matsäcken med traskade vi ner på sjön och gjorde upp en eld och grillade korv!
Lite kyligt var det allt men barnen verkade inte ha något emot det,,
TACK för en härlig Söndag 

Thindra hade fått ett kartong hus som man kunde färglägga och det var verkligen en favorit hos barnen.

Våra Busungar 
Mina älskade flickor 




Nu värker mina höfter till en förbannelse och jag tänker krypa till sängs och ladda krafterna inför Måndagens jobb!
Kram på er 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0