Bara Så Där

Så kom suuuget efter att få måla, så handdukshyllan fick sig en omgång med vit färg!
Den har legat och dammat alldeles för länge och sett tråkig ut, visar sig om den kommer upp eller om den ska säljas sen! Fin kommer den bli iallafall.

Idag tog vi oss hemifrån, åkte till Sussie & Thindra och hälsade på!
Barnen röjde som aldrig förr, total kaos inne på Thindras rum! Hahaha men det är ju så det ska va.
Sen vart det lite kaffe, mat och ännu mera kaffe!
Väl hemma blev det Tacos till kvällsmat och strax efter det däckade Havanna, helt slut efter en hel dag med massa bus och lek!
Storesyster fick vara uppe lite längre och mysa med oss, men nu sover hon!
Jag har hängt tvätt och ska sortera in det i garderoberna, helt ärligt så skulle jag kunna riva ut hela klädkammaren just ikväll och rensa och slänga!!! Men jag gör det inte, det kommer bli kaos och jag kommer hetsa upp mig på att det kommer bli oreda!
Så jag låter bli....
Imorgon är vi barnlediga och vi vet ännu inte vad vi ska göra??
Jag är sugen på att dricka gott och ut och dansa =) Länge sen nu! Men vi får se helt enkelt.
Dags att ta tag i tvätten och sen måla andra omgången på handdukshyllan!
Trevlig fredagskväll på er
Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0