Får Bli Ett Enkelt & Snabbt Mobilinlägg!

Vilken otroligt bra kalashelg vi haft, Ettåringen har firats rejält med tårta och paket :) Tack alla ni som uppvaktat henne hon har fått så mycket fint <3

Nu ligger jag nerbäddad i sängen efter att ha röjt i hela huset!
Vi fick söndagsmiddag vid svärmor idag så när vi kom hem därifrån vart det bad av barnen sen sängen för dom!
Jag dammsög, städa toaletterna, skura, packade dagisväska, plockade fram kläder ja allt sånt!
Så nu är klockan ställd och jag ska upp halv 6 imorgon för att hinna till jobbet kl halv 7.
Så imorgon får tjejerna vara med Pappa eller ja i hela två veckor på dagarna :-)
Imorgon börjar även inskolningen för Havanna, tror det kommer gå jätte bra! Bra att christian skolar in henne då hon är jätte mammig när jag är i närheten! Annars funkar det ju hur bra som helst bara hon inte ser mig!

Nu fick ni lite update iallafall!!
Imorgon bjuder jag på massa kalasbilder från helgen som gått..
Natti natt på er

Två bilder från igår!
Så duktig och stå helt själv nu <3 Mammas skrutt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0