För Här Ligger Jag

Och plaskar i badet!! Fan va underbart det är med badkar, det borde ALLA ha!
Min energi är som bortblåst, har så mycket på gång som jag vill göra, men ingen ork! Därför fick det bli ett avslappnat bad istället för att sitta i soffan och glo....
Hoppas det är en period bara som det brukar!
Igårkväll fick jag snosa 2 dagars bebis, så sjukt söt, lilla Julia (skorpan som jag kallar henne).
Man blev ju inte alls suuuugen på en trea, nej inte alls! Men här är det dött på göra barn fronten ett tag! Jag ska ut i jobbvärlden och jobba så om 4-5 år kanske, meeeen bara kanske! Den som lever får se!
Nu fokuserar vi på Havannas 1 års dag som är om ynka 8 dagar!
Så har lite att planera, vi är ju inte direkt en liten släkt om vi säger så :)

Ska plaska vidare nu!
Här får ni en bild på skorpan


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åååå så liten och söt :) Vems?

2012-01-12 @ 21:11:29
URL: Mhttp://viiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0