♥ Idag Fast För 1 År Sedan ♥

Att förstå att det idag är 1 år sedan våran resa till tvåbarnsföräldrar började är helt sjukt!
Det var alltså idag fast för 1 år sen som vi åkte till BB, rättare sagt just den här tiden satt vi i bilen på väg upp!
Värkarna kom som ett brev på posten vid halv 9 tiden på kvällen. Så då var det bara att ringa Mormor som fick komma och hämta Thilde sen for vi!
Men som ALLA vet kom inte Havanna idag, utan hon valde att stanna inne!
Så när vi kom upp på förlossningen kunde dom konstatera att jag ej var öppen någonting men att dom ville att jag skulle stanna kvar över natten.
Och så fick det bli!

Checka in preggo morsan ;)
Är det ens tillåtet att se ut sådär?
Självklart iallafall när man bär på något så underbart 

Absolut sista magbilden med Havanna i magen
Dundermagen!!
Ja kära läsare, att förstå att 1 år kan gå så fort det ger mig ångest!
Men jag ser framemot sommaren, med massa bus och lek vid stranden och att Havanna kan vara med oss och hitta på saker.
Att börja en resa med massa semestrar tillsammans, och att Thilde och Havanna kan ha roligt tillsammans 
Det längtar vi till, FAST jag saknar bebistiden något så fruktansvärt mycket!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha jag mena mest att hon är gammal :D nej asså jag förstår dig precis, jag vet ju att du alltid ställer upp :-)))

2012-01-19 @ 11:37:23
URL: http://amanddddda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0