Kaffe I Mängder & Pulkaåkning!

Ännu en dag till ända. Idag började vi dagen tidigt som ni redan vet. När resten av lilla familjen vaknade blev det frukost och sen soffmys! Christian drog till jobbet och vi mös vidare.
Mängder med kaffe och havregynsgröt det är grejjer det. Havanna vägrade sova och somnade inte förens vid 10-11 drygunge. Men lika glad var hon för det, medans jag fixade allt som hör morgonen till med bäddning, diskning ja ni vet så lekte hon så snällt med Thilde inne på Thildes rum!
Kan inte förklara med ord hur lycklig jag blir när jag ser dem två leka med varandra <3 Kärlek.

Sen kom Sandra och Hoppi på besök, vi käkade lunch pysslade och sen fikade vi lite innan vi drog på oss ytterkläderna och gick ut. Riktigt skönt väder ute idag, fick bli en promenad runt byn och sen hem för lite pulkaåkning idag igen i vår lilla backe.
När vi precis kom hem kom Julia på besök, det var inte igår så det var riktigt trevlig.
Efter kvällsmaten som vi åt tidigare än vanligt tog vi en promenad ner till grannarna på andra sidan korset, där bjöds det på kaffe, bullar och lek. =)
Barnen somnade på två röda när vi kom hem och det menas alltså med att dom somnade senare än vanligt så jag hoppas innerligt att Havanna sover längre än till halv 4-4 imorgon bitti..

Imorgon ska vi nog försöka ta oss in till stan, jag lär in till chefen och skriva lite papper innan jag börjar jobba på måndag!
Sen skulle jag även behöva fixa lite inför den eventuellt kommande barnloppisen som jag planerar att ha.
Finns det något intresse för det?
Det blir alltså en barnloppis enbart för barnsaker, såsom barnkläder, leksaker, skridskor, ytterkläder, skor, skidor, spel, barnvagnar, ja allt som har med barn och göra. Och den kommer då hållas i Folkets Hus någon som tycker det låter som en bra idé? 

NÄ nu lär jag väl ta och hoppa i säng ifall det blir en tidig morgon!
Sov gott på er <3
KRAM

Kommentarer
Postat av: petra

tycker loppisen låter intresant.

2012-01-18 @ 13:59:39
Postat av: Lollo

Loppis låter kanon!

2012-01-18 @ 17:29:56
URL: http://laurenkazadi.blogg.se/
Postat av: Lill å Trollen

Det skulle vara intressant.. :)

2012-01-18 @ 17:42:08
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0