Tisdag

Bädda, dammsuga och plocka med disk är vad jag har framför mig! Sen tänkte jag att jag och Thilde skulle småpyssla lite! Tänkte att vi skulle göra en serievimpel, As enkelt! Vi kör på med lite snöre och fina tidningsurklipp!
Havanna ska sova middag så då har vi fri golvyta också och ingen sabotör som förstör ;)

Idag är det endast 10 dagar kvar tills vi har en 1 åring i huset! Jisses va tiden gått fort!
Så vi har en hel del planering framför oss med barnkalas och jobb! Den 23 januari så är det dags för mig att få jobba lite! Kör på med 2 veckor till att börja med och då ska Pappan i huset få vara hemma och va Pappaledig och även skola in Havanna på dagis!
Jag ser det positivt att han skolar in henne eftersom hon blivit så mammig!!! Direkt jag går ut ur rummet blir hon hysterisk och så fort hon ser mig om hon är i någon annans famn blir hon ledsen.
Men perioder kommer ju och går som sagt!
Nätterna går bättre, så skönt och jag tror att när hon väl kommer gå på dagis kommer hon bli mer trött på ett annat sätt än när vi är hemma eller och hälsar på någon!
Det gället att få lite prövingar som Mamma!! =)
Att va förälder är som en berg och dalbana som går upp och ner.

Nu har Havanna somnat så då får jag passa på att röja och ta mig en dusch och sen få pyssla lite med Thilde <3
Ha en fin dag! Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: Lill å Trollen

Kollade ni på filofix igår.. ;)?

2012-01-10 @ 20:34:44
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/
Postat av: Amelie

Åh Vida är precis likadan!! Super mammig! Hon kryper efter mig och gråter om jag går iväg!!

2012-01-11 @ 00:37:25
URL: http://ammalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0