Söndag, + Uppdatering!

Huvudet värker och jag är allmänt trött hela jävla tiden (ursäkta språket). Men är lite trött på den är sommaren nu faktiskt! Meeeera soooool tack!!! 

Jag skulle uppdatera er lite om vad som hänt den senaste tiden.
Förra helgen tog vi oss en liten mini tripp till säterdalen, herrejösses va länge sedan man var där. Vi var mycket där när jag var liten. Barnen älskade det och pricken över i:et var ju att just den helgen (midsommarhelgen) så var det tivoli där :) Tjoho!
Var iallafall en kanon mysig tripp med familjen och familj Österberg/Thungberg <3

Midsommarafton firade vi med dans runt midsommarstången ute i hagge i år med Mamma, Vesa, Sussie, Totto och barnen =) Hur mysigt som helst! Som en riktig midsommar ska va! Massa barn, skratt, jordgubbar, blommor i mängder, klänningar, skratt och dans, och mycket mer därtill!
Men efter midsommardansen promenerade vi tillbaka till Mamma för fika, och den hederliga jordgubbstårtan såklart =)
Och efter det åkte vi hemåt igen med familjen Ö/T för grillning och kvällstjål på altan =)

Mysigt värre! <3 TACK för en fin helg vänner...

Familjen i när vi var i Säterdalen <3



  

Mina fina tjejer igår på Loppislördag och Lunch på China <3

Älskar er 

Nu ska jag ta och fixa allt inför morgondagen sen krypa ner i soffan och käka chips och dipp!

Kram&Puss på er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0