Kaos i mitt hem

Sitter här med mitt fisjumna kaffe som alltid lyckats bli det! Haha =) Har för mycket annat att göra så jag glömmer helt enkelt bort kaffet!
Lugnast är ju att dricka det på jobbet då får man det så där perfekt.
Idag är det VAB som gäller Havanna hade feber igår kväll och är snorig och har en otäck hosta, men på den damen märker man knappt av att hon är sjuk! Fullt ös ändå, men vi kör en vilodag i vilket fall!
Jag tänkte ta tag i mitt kaos hem nu när jag ändå är hemma!
Rensa i lådor och skåp är ett måste här hemma, sen har jag mängder med tvätt och sen städning!
Så det kör jag på idag..
Kanske inte det roligaste men såå skönt att ha det gjort. Slänga, sälja och spara!

Ha en fin dag!
Kram på er <3

Kommentarer
Postat av: petra

här är det bara bra:) den 4 juli är det sagt, om allt går enligt planerna

2012-03-14 @ 19:54:18
Postat av: Susanna

Yes Emelie det kommer komma upp allt mellan himmel och jord =D ska lägga ut fler bilder ikväll på både leksaker och inredning =)

Det går inte att kommentera på vissa av dina inlägg, därför jag gör de här och inte på de nyaste =/

2012-03-15 @ 14:49:34
URL: http://isst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0