Söndag it is

Vilka härliga dagar, älskar att våren är här!!
Fredagen bestog av fest med mina fina Jossan & Sandra. Började kvällen vid Sandra med lite gott att dricka och sen vidare ner på underbar, en mycket rolig kväll :D tack tjejer!!
Igår vaknade jag till ett tomt hem, sov ända till 11, kommer inte ens ihåg när jag gjorde det sist! Skönt var det iaf, Sandra kom strax efter att jag vaknat s vi åt frulle ihop, och som vanligt dagen efter så kommer min städenergi så huset vart skinande rent igår :) tack vännen för hjälpen!
Sen kom barnen hem och vi spenderade hela eftermiddagen ute i soooolen, jag passade på att putsa lite fönster behövligt kan jag lova men än är jag inte klar, men de tar vi en annan dag!
Idag söndag började vi med att mysa alla i sängen sen åt vi en brakfrukost innan vi drog på oss joggigskorna och tog oss en promenad hela familjen <3
Sen in för att piffa till oss för att dra ner på åhlens och handla 5 års present till Markus bowlingkalas som Thilde varit på idag! Hela familjen var med och hejja!
Men jag och Havanna gick en våning upp till babysimmet, och idag tyckte hon faktiskt det var riktigt kul! :)

Jag kom nyss in från en löparrunda! Jisses va härligt de är att va på G nu!!! Jag ger mig inte!
Nä nu tänker jag faktiskt krypa till kojs, jobb står på schemat imorgon sen ska vi även ta oss en shoppingrunda iveckan! Barnen behöver en hel del nytt!

Natti natt på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0