Tjolahopp!

JA vi lever men har liksom inte haft tid att ta mig att skriva ett helt och riktigt inlägg!
Jag jobbar för fulla muggar och barnen går på dagis det är så våra dagar ser ut.
Men ihelgen hann vi med att träffa lite vänner, i lördags hade jag som sagt Blingoparty som ni såg!
Tjejerna fick detta
Sofia Long T-shirt Cloud
En varsin så dom kan syskonmatcha i sommar ;)

Sen denna snygga mössa, även syskonmatchning!
Ture Beanie Pink Zebra
Sen fick jag även en Röd T-shirt med en panda på som värdinnegåva!
Super söt!

I söndags fick vi lekbesök av Hanna, Niklas, Maya och Kerstin =)
Det var bus, lek, lunch och massa tjål och såklart kaffe.
Grabbarna drog iväg ut på en fyrhjulingsvända!
På eftermiddagen/kvällen begav vi oss ner till Johan och firade han som fyllde år, det bjöds på fika och sen var typ hela släkten där och fira han så det var kul och träffa alla! Blir fullt ös medvetslös när alla drar igång!
Så såg våran helg ut!
Nu har vi precis haft lite eftermiddags besök av Jossan och Leo.
Blir ju inte så ofta så det är alltid lika kul och ses =)
Maten står strax på bordet och vi inväntar Pappan i huset sen är det kväller som gäller!
Själv ska jag dra på mig träningskläderna och sätta mig i bilen och åka och handla lite sen tänker jag ta mig en redig rask promenad!
Här ska fettet brännas! =)
Har insett nu när jag går så mycket att jag skulle behöva lite nya träningskläder, vore ju inte fel!
Men just nu är inte läge att lägga pengar på just det, så det får vackert vänta ett tag!

Nu ska jag duka bordet!
Hej på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0