VAB Dag

Idag har vi varit hemma jag och tjejerna, Havanna är svullen i ögat så jag ringde till barnavårdcentralen för att be om en tid så dom kunde kika på ögat!
Jag har ju hela tiden trott att det har varit ögoninflammation, vilket det inte tycks vara!
Hon är liksom svullen uppe på ögonlocket, men nu under dagen har svullnaden gått ner, :( Knepigt!
Jag tror att hon kanske har fått något bett av något slag, kanske en mygga!

Men imorgon blir det iallafall jobb och dagis igen, ögat varar eller rinner inte så då är det inte smittsamt!
När vi ändå var till barnavårdscentralen passade vi på att luncha där, eftersom vi hade tid mitt i lunchen!
Och efter det ville Havanna sova så då stannade vi kvar så Thilde fick leka av sig lite.
Nu ska jag göra det sista innan jag måste ner till stan och köpa välling!
Vi hörs!
Kram

Mina flickor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0