Vårdcentralen!

Godmorgon, ännu en VAB dag! Jag som inte gillar att va hemma när jag e vikarie det är liksom då jag ska va tillgänglig att jobba! :/ så surt! Men va gör man inte för sina älsklingsungar dom går före allt annat såklart!
Jag har precis ringt vårdcentralen, Havanna har en sån fruktansvärd hosta och det piper och rosslar i bröstet så vi åker dit och ser vad dom säger!
Är ju livrädd att hon ska få RS-viruset igen, vilket jag tvivlar på det är väl mest när dom är mindre dom får de va? Sen har jag hört nu att det är många små som får lunginflammation och de vill vi ju verkligen inte att hon ska få!!

Igår vart det Inge röjning eller rensning!
Men hann städa lite iaf, renbäddade sängar, dammsugning, dammning och skurning!
Sen vart det även två hurtiga promenader så jäkla skönt, men känns som om jag står å trampar på ett å samma ställe just nu, men det är bara å kämpa! Jag ska inte ge mig i första taget..

Nä nu lite mer kaffe!
Ha en bra dag.
En bild på min stora tjej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0