Sjukstuga!!

Nu har jag börjat på nya jobbet! Och jag känner mig som en helt ny människa!
Jag älskar mitt nya jobb, får lära mig något nytt varje dag!
Och mina arbetskompisar och chefen ska vi inte ens tala om dom är helt underbara!!!
Men idag är jag hemma med en sjuk Havanna, legat i hög feber hela natten och varit ledsen och inget har hjälpt :(
Mammas lilla skruttunge <3
 
 
 
Thilde har haft fullt upp med sina nya presenter som hon fick när hon fyllde 5!
Massa pyssel och skoj hela dagarna.
 
 
 
Havanna har hälsat på Moster och Nicklas och medans hon härjade och busade med Nicklas klippte och färgade syrran mitt hår!
Jag är super nöjd, Bild kommer :)
 
NU täntke jag att jag skulle passa på att städa och byta gardiner och göra lite höstmys medans den minsta sover..
 
Kram på er!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0