Fredag äntligen!

Denna vecka har känts lång! Jag känner mig halv dö, gjort hela veckan! Men idag tänker jag slappa och sen lägga mig i tid, för imorgon drar jag och Sandra med barnen till Aqua Nova i Borlänge :D ska bli skoj!

Sen är jag ledig tills på onsdag, fint dä!!
Dock en liten snabb kurs på måndag på 2 timmar om vår hemsida! Ja jag ska få tillgång till den :) skit kul att få vara så delaktig som jag är..
Säger det igen, älskar mitt jobb!!

Förresten ni lär ju in och kika på hemsidan.
Ludvika.se/folketshus
Havanna representerar våra barnkalas koncept som jag gjort!
Så nu är det officiellt man kan boka barnkalas hos oss!
Dessa teman finns
Maskerad
Kareoke
X-box
Disco
Valfritt

Så in och kika!
Ha en fin fredags kväll!
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0