Vid Mamma på morgonkaffe!

Ja nu bloggar jag hemifrån mamma!
Har varit en relativit stressig morgon..
Bäddat, plockat undan hemma, vill ju inte komma hem till ett kaos..
Sen packa vi allihopa väskorna, och åkte ner mot stan!
Släppte av Christian och Thilde i badhuset,
dom skulle tillbringa några timmar där tillsammans..
De behöver dom, inte ofta dom får egen pappa dotter tid. =)

Jag åkte vidare till mamma för att dricka morgonkaffe..
Ska snart sätta mig i bilen igen och plocka upp Emelie och Kina..
Sen drar vi mot IKEA..
Here we come.. =)

Ha en fin dag! De ska jag ha..
Puss Puss

ÄLSKAR ER CHRISTIAN & THILDE <3


Kommentarer
Postat av: Lill

Har ny kamera nu, så jag kan inte lägga ut nå bilder förrän jag har fått usb-kabeln..Skulle ta en -två veckor å få den jädra kabeln.. =(

2009-03-21 @ 22:00:34
URL: http://skrubbenomoss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0