En Hyvens Dag!

Vilken toppen dag, sooolen har visat sig hela dagen och man får allt lite vårkänslor!
Det är ju sånna här dagar man verkligen ska ta vara på!
Vi började med en seeeg morgon låg och drog oss ett bra tag i sängen medans Kasper, Thilde & Havanna lekte snällt!
Lite trött efter att Kasper vaknat vid 3 inatt! Inte acceptabelt, 3 liksom varför går man upp då? Jag sa iallafall åt honom att gå in och lägga sig igen, vid 4 var han inne i svorummet igen och berättade att han verkligen inte kunde sova, Phu!
Jag trött som en apa förklarade för honom att det fortfarande var mitt i natten och han gick med på att gå in och lägga sig igen, vid 5 då ville han verkligen inte försöka sova mer så han fick titta på tv,n och där kunde han minsann somna en stund innan resten av oss vaknade vid halv 7.

Så det blev ett X-antal koppar med kaffe åt mig idag!
Efter frukost och påklädning packade vi väskan med korv, fika och kaffe och åkte ner till sjön och njöt av sooolen, grillade, tjålade, drack kaffe och bara va!
Vi hade även sällskap av Madde, André, Sandra & alla barnen såklart!
En mysig förmiddag!


Väl hemma somnade Havanna, Kasper och Thilde lekte inne på rummet och jag och sandra satt och slöa i soffan.
Sen kom Pappa och hämta Kasper, så då blev det lite mellis innan hela familjen tog sig en tur på fyrhjulingen ut på sjön! <3
Riktigt mysigt bara vi 4.

Hur har eran söndag varit?
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0