"Plock" Kväll

Fått mycket gjort ikväll, trots att jag tänkte skjuta upp på det tills imorgon!
Men lurarna i öronen och bästa favvolåten just nu så gick det galant!
Tvätten är vikt, snart andra maskinen hängd, disken är omhändertagen allt småplockandet är klart.
Så imorgon när jag vaknar behöver jag bara ta mig en svängom med dammsugaren sen tänkte jag faktiskt ta mig en löprunda innan frukosten ;) De ni!!!
Tanken var ju att jag skulle måla nu så här på kvällskvisten men kände att disken och tvätten var mer prio, med tanke på att tvättberget är enormt just nu.
Men helst utavallt skulle jag velat ha haft en riktig tjejfest med as bra musik, gott att dricka och trevligt sällskap!
Kanske kan bokas in till nästa helg, ;) Det visar sig!

Nu ska jag göra ett sista ryck innan sängen kallar så jag orkar med löprundan imorgon. =)
Och tupperwareparty på eftermiddagen

Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0