Hej Hej, Hallå!

Då sitter man här som vanligt....
Idag har de varit fullt upp, har knappt varit hemma känns de som..
Började dagen på stan tillsammans med BÄSTA Anette,
vi kikade runt lite i affärer efter fars dag present och hittade de till slut..
Anette hittade en skinnjacka, super snygg!
Hon har letat lääänge hon nu hittade hon en äntligen!

Jag skulle ha en mössa till Thilde och hittade till slut en..
Denna fick de bli..



Har varit på meandi klädparty idag också!
Så nu håller jag tummarna på att klänningen hinner komma innan jul,
annars kommer den ju ändå! BARA måste ha den..
Sen ett par matchande pantalonger till :)

 

Sen hem ,och då kom Peter, Carro och lilla Felix på besök..
Alltid lika kul och ses..
Jag roade mig med Felix hela tiden och fick han att somna ..
Carro fick sitta och ta de lite lugnt..
Skönt för henne.. ;)

Lilla Felix
   
Tror ni Christian vart lite sugen på en till bebis?
De tror jag ;)

Nu har vi nyss smällt i oss lite pizza, men för min del vart de en ost&skink rulle bra mumsigt!
Nu ska jag ta och plugga lite..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0