Välling!

Nu har Thilde somnat! Och idag tog hon vällingen igen!
Eftersom hon slutat (trodde jag) för ungefär 1½ månad sen..
Men gav henne 100 och de slank ner.. :)
De är ju skönt när dom kan ta välling ibland, speciellt til läggdags..

Ska snart åka och handla lite, så fort Christian kommer hem!!
Idag har Matilda och Alvin varit och hälsat på oss.
De var trevligt, Thilde var lite skeptisk till Alvin först men sen gick de bra :)

Skulle va kul att ha en liten hund här hemma!
Men de får allt vänta ett tag till..
Om nått år kanske.. :)

Nu ska jag åka och handla!
Idag får de nog bli snabbmat.. Mmm :D

Pusselipuss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe vadå? jag fattade inte, va va överraskningen? Skönt att hon tar välling igen så somnar hon kanske snabbare igen..

2009-01-15 @ 20:28:07
Postat av: Mäjlin

Va roligt=D Ja jag älskar verkligen dom kläderna. Tänk ut ett datum det passar för dig framöver så är det bara du hör av dig:-)

2009-01-15 @ 20:51:49
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Evelina

vilken liten sötnos din dotter är!

2009-01-20 @ 10:06:17
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0