Då var fredagen äntligen här!!

Phhu vilken dag!
Har varit fullt upp på jobbet..
Idag har jag varit med Mikaela och städat på folkets hus hela dagen..
Fick även köra maskinen idag ;) Whiiiiooo så skoj de var!
Nu kanske ni tycker jag är knäpp, men den är fan skoj o köra.. :)

Ikväll blir de en lugn hemmakväll!
Ska nog åka och hyra en film och bara mysa ner mig i soffan!
Min karl han kommer vara vid Totto och fortsätta hjälpa honom med vedboden!
Men Totto då vet du vad du har att vänta dig snart, bygga lekstuga ;)
Jag menar när ni ändå är i byggartagen ;)

Nu ska jag dra på mig jeansen och hämta skruttungen på dagis!

Puss Puss


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, ja det gör han under dagarna, nästan exakt samma tider varje dag. På nätterna är det ju som det är =(



Nej det gör väl inte det... Men det finns tyvärr dom som alltid ska säga sin åsikt.

Kram

2009-05-08 @ 16:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0