Minnen

Har nyss suttit i telefonen med min kära ungdomsvän Jonna..
Helt sjukt va roliga saker vi gjort..
Om man fick vrida tillbaka till ett tillfälle i livet, så skulle jag LÄTT vrida tillbaka tiden mellan 6 och 9:an.
Helt klart den bästa och roligaste tiden i livet..
Egentligen är de inte sååå länge sen men de känns som evigheter sen..
Vi har så sjukt mycket minnen tillsammans, så nu ska vi planera in en helg som jag ska åka ner til Örebro och hälsa på Jonna Ponna och bara umgås och prata gamla minnen.. =)
Kommer bli mer än skoj kan jag lova.. :)

Du anar inte hur mycket jag saknar dig min vän. <3

Du & jag föralltid <3

Sen var de ju så att när man var liten ville man bli vuxen och nu när man är "vuxen" vill man bli liten igen!
Inga bekymmer alls, man kunde bara flyta med..
Ja kan inte annat än säga att min barndom var helt underbar..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sne vara vuxen och hänga tvätt,..
Sen blir de sängen och ladda krafterna inför en jobbdag, dags att bli vuxen imon igen..
Nu har jag iaf fått drömma mig bort ett tag i mitt barnliv :)

Men kan ju också säga att de liv jag lever nu är mer än underbart!
Har en fantastiskt underbar Christian och världens bästa Thilde <3
 
Och har dom bästa i mitt liv runt mig, va mer kan jag önska mig =)


Natti natt på er!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Vi föralltid gumman ! =) <3

Kommer aldrig glömma alla roliga minnen vi har tillsammans. Hade helt glömt att Jag körde runt i stan när Jag var 16, HUR vågade Jag=)?? haha !

Jag Älskar dig. Kom snart ner och hälsa på. :)

Pusspuss <3

2010-02-25 @ 08:54:05
URL: http://jonnacecilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0