Påskkärring & Grey´s

Vilken dag, hihi =) lite små virrigt, men alltid lika skoj!
Förstår inte hur man kan ha så roligt på ett jobb..
Föresten idag fick jag höra att jag tycks då trivas på mitt jobb eftersom jag visslar ;) hihi
Och självklart gör jag de, man vet ju att man gör ett bra jobb.
Om inte jag/vi städade vem skulle då göra de?

Efter jobb hämtade jag skrutt på dagis!
Imon ska dom vara påskkärringar på dagis =)
Så vi ska leta fram ett hukle, förkläde och en söt liten klänning som Thilde kan ha på sig =)
Sen ska de ju målas fräknar, de får bli Christians jobb eftersom jag börjar kl 6 imorgon bitti.

Ikväll är de grey´s kväll igen ;) Alltid lika trevligt!
Vi får även lite sällskap till de, Sylvia min jobbarkompis skulle komma och hälsa på =)

Och snart snart är de äntligen  fredag! Wiiieee..
Som jag läääängtar!!!

Tänker på dig min vän <3

Puss & Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0