Go Kväll!

Kikar in här en snabbvända!
Har nyss hängt tvätt, städat toaletterna, gjort klart nattmålen åt Havanna..
Vi har även badat hela familjen, Ja inte på samma gång då!
Men jag och Thilde, sen fick Havanna ta sig ett dopp i baljan och sist Christian !! =)

Vi har varit och hälsat på Hanna och barnen idag!
Länge sen så det var trevligt, synd bara att Maya ligger i magsjuka nu!
Men vi har spritat oss här hemma! Och håller tummarna att vi INTE blir sjuka!
Men blir vi det så är det så, inget man kan göra åt..

Men TACK Hanna för en trevlig eftermiddag och super god mat!

Föresten idag vart jag så där TOTALT ÖVERLYCKLIG!
Skrek så att jag skrämde Kerstin!
Förlåt gullhöna!
Men iallafall kikade in på Dorotheas blogg och ser att jag är en av dem som vunnit biljetter till Baby Barn mässan!
TUSEN TUSEN TACK !!!
Är såååå glad!
Nackdelen är väl att mässan är den helgen vi ska ha dopet! (söndagen)
Men sitter och planerar lite på det, funderar på att åka ner tidigt på lördagsmorgonen och sen åka hem på lördagskvällen!
Ska fundera vidare på hur jag ska göra...

Nu tänker jag krypa ner under täcker och slå igen mina blå!
Natti natt


Kommentarer
Postat av: Susanna

Haha! JAg hade redan räknat med att du skulle komma =)

Hör av er i helgen eller nått så kanske vi kan komma förbi =D

2011-04-08 @ 10:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0