Dagis, Sol & Lekparkshäng!

Tjenixen!
Idag var det dags för Thildes första dagisdag efter evigheter av ledighet!
Vilket inte var några problem alls när hon lämnades imorse =)
Men de hade jag inte trott heller, Så duktiga mammas stora tjej!
Medans hon var på dagis bjöds vi på morgonkaffe hemma vid Milo och Melina =)
Dock vart det en kort visit men mycket trevligt ändå!

När vi kom till dagis och hämta Thilde hade hon hundra saker att berätta på en gång!
Skruttan <3 det går så fort, tyckte ju nyss hon började på dagis!
Och snart står jag där med Havanna, hujeda mig! Havanna är liksom närmare 1 år än födseln, Ruskigt!
Efter dagishämtning vart det hem för lunch och strax efter det packade vi in oss i bilen och åkte till stora lekparken!
Vilken kanon dag, massa vänner med barn och SOL kan ju faktiskt inte bli bättre =)
Väl hemma vart det kvällsmat, stuvad potatis och isterband!
De är gött skit ska ni veta!

Sen vart det dags för kvällsbad för tjejerna, och Havanna verkligen älskar att kunna sitta med storesyster och bada!
Det är ju skoj ju =)
Tänk själva och ligga i en balja och stirra, Nä fy och tvi hälsar Havanna =)
Roligare att sitta och plaska!
Nu ska jag ta tag i lite tvätt sen in på Havannas rum och möblera lite,
för jag ska nämligen ställa in gungstolen där tills jag kommit på vart den ska stå sedan!

Bjussar på lite bilder från dagen!
Thindra, Alice & Havanna har lekdate på filten!



Mina badtjejer <3


Hejsvejs på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0