Grin & Slut i kropp & knopp!

Christian han har varit ute sen 9 imorse,!!
Jag känner mig helt slut i kroppen och vill bara grina och sova!
Men det hjälper ju inte till någonting! Vi skulle behövt äta lunch rätt snart!
Men eftersom vi inte har något hemma och Christian är ute och fördriver tiden med nått, lär vi väl vänta på honom då!!
Jag orkar inte sätta mig i en bil just nu..

Tur jag har min älsklinsunge <3 Älskar dig Thilde över allt annat på denna jord <3
Du är det BÄSTA jag har <3
Underbara barn!

Bild från min & Thildes norgeresa i somras 2010 :)
Det var en massa bra dagar med mitt underbara barn, och jag längtar tillbaka! <3


Kommentarer
Postat av: Susanna

nej vi har bara varit hemma och slöa iadg, inge kul väder alls och man vill absolut inte ut på vägarna nu =(

Så vi blir nog inne resten av dagen med =)

Var beredd på att ungen kommer imorgon =) haha!

2011-01-06 @ 15:21:25
URL: http://tregringoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0