Min Önskelista!

JULI månad är här och det betyder att jag snart fyller år! :)
Hela 23 år =)
Och här har ni min önskelista för er som undrar vad jag vill ha i paket! :)
1

GHD Plattång ;)
Får flörta lite extra med mina Sambo så kanske han slår till på en sån åt mig!
Är ju verkligen en behövlig present kan jag lova!
Min GAMA har jag nu haft i 7 år, men den börjar snart ge upp hoppet.. 

2
Sen önskar jag mig detta underbara våningsfat, ;)
Skulle passa ypperligt i mitt kök sen när det blir klart!!
3
Skulle inte sitta fel med denna, då jag älskar knäckebröd!
Och JUST nu förvarar dem i papperspåsen dom köps i, tråkigt enligt mig att ställa på bordet..
Snyggare med denna låda! =)

4
Sen detta från CULT!

Tvålpump, tandborsthållare och ett ställ det ska stå på! =)
CULT är ju bara för härligt...

Men mest av allt önskar jag mig att min familj, släkt & vänner kommer och äter tårta med mig <3
Det skulle vara det absolut BÄSTA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0