Rubrik?!

Angelica, Christoffer och Lowa kom på besök i eftermiddags..
 De vart lite lek och stoj med barnen.. =)

       

Thilde har blivit bättre under dagen.
Sen tog vi en cykeltur ner till Anette, Jonny och Andre och hälsade på, där fick vi tacogratäng.. GOTT !
De var faktiskt  skönt med en cykeltur..
Jag la Thilde för 40 min sen, och nu sover hon som en stock..
Nu har thildelii 10 tänder, 2 på väg upp =)

Imon ska vi och hämta paketet från ellos, nu vill jag få upp sakerna som jag beställt.. =)
Och sen upp med Thildes takkrona....
Har iaf hittat en bra 1 års present till henne nu..
Man måste ju börja kika runt lite, har hittat sååå mycket roligt på internet..

Imon kväll ska jag, Jossan & Erica hem till Emelie w på tjejkväll de ska bli skoj...
Men har inte nått att ha på mig =( som vanligt.. De är de värsta som finns.. Jaja får väl se vad de blir..
Kul ska vi iaf ha =)

 Allt för idag !!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Går du på en acogratängs-diet? Hi hi hi. Sjukt gott! Kram på er

2008-08-23 @ 08:50:38
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se/
Postat av: Hanna

hihi du har ätit mycket tacogratäng dom senaste dagarna :-P Skönt att Thilde är bättre. Men jag ammar ju Maya, amning är ju de enda som hjälper mot mjölkstockningen, halva bröstet är ett stort blåmärke idag :-(

2008-08-23 @ 09:48:32
URL: http://nogg.se/agerberg
Postat av: ME&MY

att sätta rubrik är fan imej det svåraste med bloggandet..



Om du har windows foto program kan du öppna bilden, klicka rätta till och klicka röd iris, markera och så fixar den bort de röda ögonen, synd på så fina barn..

2008-08-29 @ 10:04:51
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0