I Love REA !

Thilde och jag har varit in till stan idag och träffat Emelie, Melina, Johanna och Kevin..
Först var vi in på lindex och fyndade på REAN!
Jag hittade två klänningar, 3 t-shirts och stumpbyxor till mig..
En klänning och en pyjamas till Thilde..
Och de vart billigt också, rena fyndet.. Hehe ;-) De gillar vi...

Sen så gick vil till villgott så Johanna fick väga Kevin, och så att dom fick leka lite och äta!
Sen efter de så gick vi upp på stan igen, men Johanna gick hem för hon skulle packa inför helgen.
Hoppas du får en trevlig helg gumman!
Passade på att väga Thilde också

Vikt: 9990 gram
Längd: 76 cm
Stora tjejen!

       



Nu har jag ÄNTLIGEN kommit hem, skööönt! MEN måste ta tag och storstäda här hemma!
:-/ Blää
De är verkligen såå skitigt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0