Häärligt Väder..

Åhh vilket väder och dom har lovat 25 grader imon.. Wiihooooo :-D Då blir de solning.
Hittils idag har vi haft besök av Angelica och lilla Lowa och de var ett tag sen sist vi sågs så de var jätte trevligt.. Gick en promenad med barnen och satt på altanen och bara dega.. :-)

Helt underbart att ha hus när de är sånt här väder.. Åhh vad jag älskar solen.
Ska dammsuga lite snart fast jag har inte så stor lust att vara inne men måste städa lite innan Christians pappa kommer..  :-)

Så ikväll blir de grillning med Svärfar, Britt-Marie, Hanna, Johan och Ebba.. Trevligt..

Lite bilder från dagen med Angelica och Lowa..


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jovisst vore det trevligt, vi vill ju inget hellre. Men sån tur har vi inte. Det lä väl märkas om inte mensen kommer, om det är något! =)
Tror att tröttheten kan bero på att jag kanske fått pollenallergi. Har hört att man kan bli trött då.

Jag menade om du kanske har körkortet snart, "som i en liten ask" - att det är så gott som ditt =)
När har du skrivning då?

2008-05-09 @ 17:48:21
URL: http://patricia86.blogg.se
Postat av: Emelie

Thilde är den sötaste, gosigaste trollungen i hela världen!! Så fin i den gula klänningen!!
Puss från Melina och mig!!

2008-05-09 @ 21:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0