Super Dag..

Sommarväder ute verkligen, äntligen är sommaren här! Förhoppningsvis..
Idag kom Angelica och Lowa hit sen åkte vi in till stan tillsammans och kika på studentpresent.. :-)
Johanna och Kevin kom upp på stan också, vi gick in på lindex, jag hittade en liten tunnare kofta till thilde och kevin fick ett par super tuffa shorts och en T-shirt..
Sen vart de en vända på leksaksafäären också köpte lite nya skedar! Förstår inte vart alla tar vägen?! Dom bara försvinner!!! :-/

Sen gick jag och Johanna och luncha tillsammans Angelica åkte hem och börja tvätta.. :-/ Inge kul i de här super vädret...
Vi tog oss en vända till villgott också så barnen fick leka av sig lite där träffade vi Emelie, Melina, Sabina o Benjamin.. :-)
Tog oss en fika allihop sen på Bk:s och nu sitter jag äntligen hemma!
Usch de är så mycket att göra här hemma!
Men orkar inte! Men imon måste jag städa innan de kommer massa folk...
Ska nog sätta upp andra gardiner ikväll om de hinns.. De är ju så knäppt med fönstren som vi har i vardagsrummet! Blir inte som jag vill ha de!!! :-/ Men men.. Man ska inte klaga, älskar mitt underbara hus.. :-)

Nu ska jag ta och ge lillfia lite gröt.. Hör hur hon börjar gnälla..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0